20 december, 2011

Min första utdelning!

Har inte blivit så mycket uppdateringar av bloggen men i förra veckan så kom min första utdelning så det måste jag ju skriva om.

Jag fick 7,98 dollar från Johnson & Johnson - JNJ. I svenska kronor efter skatt så är det ca 39 kr. Är ju inte så mycket men känns ändå stort. Nu har pengaeken börjat växa och det ska bli väldigt kul och se hur den utvecklas.

Annars så har jag spenderat min tid på att läsa bloggar, nyheter osv för att lära mig så mycket som möjligt och för att göra upp en plan för 2012. Jag ska se till att få mina mål och hur jag ska nå dem dokumenterat på bloggen så jag varje månad kan analysera hur jag lyckas.

Så tanken är att det ska komma några inlägg efter jul men mina planer. Jag har även köpt lite aktier och sålt lite fonder sedan jag skrev senast så ett inlägg om det lär också dyka upp.

1 kommentar:

  1. Grattis till din första utdelning!

    Mvh //Ekonomisk Trygghet

    SvaraRadera